ShoutMix chat widget

Wednesday

Langit itu..

Saja aku nak letak gambar pemandangan ni... gambar matahari terbenam... terngangga jugak la aku... melihat keindahan alam Ciptaan Allah SWT... sungguh menakjubkan...


Masa tu... terasa masa bergerak ngan pantas... dalam beberapa minit jerrr... matahari sudah hilang dari pandangan mata aku... yang tinggal hanya kamera ditangan aku...


Ini adalah beberapa keping photo yang sempat aku snap.... bertarikh 27 september 2008 bersamaan dengan 27 Ramadhan 1429... kat Changlun.. berhenti berehat sebentar.. sebelum meneruskan perjalanan ke Perlis...







Pemandangan... pokok getah mati... berlatarkan langit senja yang kuning kemerahan dan jugak ada kebiruan.... cantik sangat... sebab masa tu hujan panas... nun jauh dikaki langit... aku nampak pelangi... tapi apa kan daya... dengan kamera ni... jangkauan jelingan aku pun terbatas...






Meneruskan perjalanan.... dan azan maghrib pun berkumandang....




Langit merah di negeri kayangan... hati aku menjadi tenang... aku bersyukur kepada Hidrat Illahi... dengan keamanan yang dikecapi...



Mujur hayway kat perlis tak da tol... syukurrrr.... ni baru betul-betul dapat meniaqmati...

16 comments:

Anonymous said...

very cool.

Anonymous said...

very nice! hahahahaha

Anonymous said...

well its nice to know that you have great hits here.

Anonymous said...

help me.

Izzatul Azma said...

cantiknya pemandangan..
especially yang ade pokok2 mati tu

Anonymous said...

when will you go online?

ezo said...

lawanya..
subhanallah..
suka gambar pokok getah mati tu..
eksotik..
:D

~Eila Nur Kaseh~ said...

huhu? cantikkan..1st time dpt saat indah begini bila berada atas kapal..tgh hanimun..dok tgk sunset berdua..tgh laut..oh..bestnyer waktu tu...melihat kebesaran Yang Esa...

Ungku Nor said...

bukan senang nak jumpa pemandangan camtu secara live kan?

Lady Dyla said...

canteknye..
subhanallah...

Moralle said...

indah sungguh ciptaan ALLAH :)

pearl'E.J said...

uikkk... orang perlih jugak ka?? dok tang mana??

Isdaniya said...

AllahHuAkbar 3x
Allah Maha Besar
.
.
.
Perlis kat Abi Batas Paip kat ngan area Batu Pahat...

Anonymous said...

Omg!
cntik gler pmndgn pokok gth mati tu!
subhanallah..:)

Rashid said...

suka tengok pokok getah mati berlatarkan langit senja...

pandai eida shoot yer..

Unknown said...

cantinya gbr2 tu..pandai capture