ShoutMix chat widget

Tuesday

Kena kebas

Hari ahad tu... semua adik beradik ayah, datang... aka mak- mak  dan bapak-bapak saudara... masing-masing ngan famili memasing.... makan-makan segala nyer... tapi aku tak minat nak citer bab ni...


Nak citer pasal hati aku... sedih tau... mak-mak saudara aku ni... jenis minat kucing cam aku jugak... hasil nyer depa dah pakat rembat anak-anak kucing... kat belakang umah aku... 


Alaaa.. anak kucing yang aku duk citer dulu tu... kalu nak tengok.. ni kat entri kitty kitty
comel kan... masa tu kecik lagi... la ni dah besar sikit... sebab sedih punya pasal.. aku tak rasa nak snap gambar terbaru... bengkak hati aku....


Ayah bagi lampu ijau... frust sangat aku... dah tak leh nak main-main segala nyer... mentang-mentang la...anak  kucing siam.. mata biru... semua pakat nak ambik... hampehhh... bencik.. bencik... depa tangkap bawak masuk beg plastik... kijam sungguh kijam... mau aje aku tembak mereka ni ngan pistol air....


Lepas ni.. dah tak de kejo part time tumbuk ikan kembong bagi kat anak kucing makan... 





.. uwahhhhhhhhhh..... apa motif aku letak gambaq ni.. aku pun tak tau... 


7 comments:

ezo said...

sedihnya..
sabar je la..

ape ke hey letak kucing dlm plastik..
ingat murtabak ke?
huhu

Mohd Kamal said...

ltk dlm plastik?? ingat sampah ker..

klu kucing baka baik sumoorg nk.. cuba bagi kucing kurap, memasing negok pn x nak..

Ungku Nor said...

kucen kat rumah akak ada nih..nak? naakk??
hehehe..takpe la bebeh, nanti sure datang kucen yang lain pulak.

Eida said...

Ezo

murtabak kucing...

nak letak dlm kotak... tapi tak da pulak... takut kucing terberak dlm kete.. tu yang alas ngan beg plastik... bawak balik JB... bye2 sayonara...

mohd kamal

mcm nak buang anak pulak yerr...

betul tu betul... kalu kucing kurap .. semua orang larik... sy pun jugakk...

ungku nor
betul tu... sedih kejap jer ni... kalu ada kucing lain... yang dtg.. sy happi blk laaa...
kalu diorang bela kucing tu sampai sihat gemok... dan belai ngan kasih sayang... sy tumpang gembira..

sweethOneY said...

loh
nape eida x ckp x boleh ):
sedihnya
letak lam plastik lak tu

~Eila @ Along~ said...

eida..
cantik shot gamba munge tuhhh..

Eida said...

sweethoney
hee... takut nak kata tak boleh... nanti kena jeling.. serammm...
hahaha.. tak da la sampai kena bungkus... cover sikit jer... diorang takut kucing tu terberak..

~Eila @ Along~
terima kasih... baru mencuba...