ShoutMix chat widget

Monday

Sepasang Kurung Biru

Keputusan nyer... raya tahun ni, aku nak pilih warna biru... buat baju kurung biru. Selalu nyer emak yang jahitkan, tapi kali ni aku nak jahit sendiri.

Mesti boleh... senang jerrr... nanti aku nak pergi kamdar.. cari kat situ ... belasah yang murah, cukup la... aku bukan suka sangat nak pakai baju kurung.. menyampah... menyusahkan.. rimas.. panasss.. benciii.

Bagosss betul aku ni.. bersemangat raya.. baru puasa satu hari dah fikir nak raya.. yeeee... haaaa...



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA





Sepasang Kurung Biru

Tiada salam atau ucapan
Tiada pesan tanda ingatan
Suasana penuh keriangan
Ku teringat pada seseorang
oh...



Di hari yang berbahgia ini
Hatiku kosong dan sepi sekali
Betapa manis kenangi lalu
Menyambut raya bersama denganku
oh...




Tiada bisikan lembut yang ku dengar
Hanya suara azan sayup bergema
Masih kurasakan hangat tanganmu
Di pagi raya bersalam dengan ku



Tetamu datang tetamu pergi
Namun tak tiba orang ku nanti
Hanya sepasang kurung nan biru
Menjadi teman mengubat rindu ku
oh...




Khairil Johari Johar

4 comments:

13may said...

jahit kat cek sepasang boleh??? hehhe hehhe

mkaw77 said...

mcm berjanji plak!! warna biru gak tahun ni...

Anonymous said...

mie pny ungu taun nieh.. huhu...

Diana Ishak said...

pandai jahit baju, promo nampak.
buleh la aku hantar kain kat ko tahun depan, memula ko kena wat demo dulu barang sepasang, free.

:D