ShoutMix chat widget

Monday

Mengada-gada

Hari ni... berbukak... perut mengada-gada sikit... tak nak makan nasik la pulak... ni usaha pi beli Big Mac.. ngaung.. sedappp... lewat-lewat nanti baru carik nasik... kalu tak makan nasik buleh lembik lutut lol..




Mengada-gada nooo.. asyik duk citer pasal bab makan jer... hahahaa... itu jer yang aku dapat pikir... maksud aku perut aku la yang duk pikir!


Sebelum tu.. makan la.. buah kurma dulu.. ikut sunat nabi... lepas ni.. susah la sikit aku nak makan kurma ni... selalu nyer makan time bulan posa saja... emm setahun sekali la nooo...

Ni jenama Yusuf Taiyoob... aku suka sangat duk ulang sebut nama dier banyak kali... macam iklan kat tv tu..




Ni... saja aku nak letak... cokodok pisang yang mak aku buat... bapak la besaq... ayah aku tengok pun terkezut... makan 3 bijik.. dah duk tersandaq... kenyang ko.. tak tipu.. betul...



Kalu aku yang buat... aku suka bagi ada tanduk-tanduk sikit... baru ada garing sikit... jemput mesti kecik la... cokodok aku mesti ada macam-macam ghupa... semua nyer jenis binatang bertanduk... rusa, lembu, kerbau...... jugak setan, ada tanduk kan?

5 comments:

13may said...

siap mau yg ada tanduk lagi...hehhe hehhe

Ungku Nor said...

sabtu lepas akak sahur dengan mekdi.
3.30am start keta pi drive tru tuuuu..

Salam Aidilfitri eida..raya nanti jangan nakal2 noo..;p

rahmanraof said...

aku pn suka ada tanduk tu,masa kunyah bunyi best..ranggup je..hehhe

sweethOneY said...

yang bertanduk mmg beshhh..krup2 kunyah :D
kurma safiya tu sedappp..sukaak

ezo said...

cekodok bertanduk memang sedap dimakan..
makan satu pasti nak lagi..