ShoutMix chat widget

Friday

Jamuan Makan

Tengah hari tadi, sempat ke rumah kak Azie, ada jamuan makan.... meraikan kejayaan anak nyer yang dapat melanjutkan pelajaran ke New York...


Dia dan suami memang gembira dan bercampur risau... mana tak nyer... jauh yang amat... bimbang keselamatan anak lelaki bujang nyer, yang baru mencecah umur 20 tahun, takut di tindas oleh orang kafir yang sentiasa anti pelajar islam.... serta pengaruh kengkawan dan kejutan budaya....



Apa2 pun hanya doa yang dapat mengiringi keselamatan dan kejayaan di sana.... dijangka akan bertolak pada minggu hadapan.... akan menghabiskan masa lebih kurang 4 tahun....





Semua hidangan dimasak oleh kak Azie... nasi beriani, daging kurma, ayam masak merah dan berbagai2 lagi....


Terlupa aku nak snap gambar makanan2 itew.... sebab terlalu ghairah bersembang.. dan duk pulun makan...


He..he... aku memang tak pernah sampai kat New York.. tapi kalu lain2 bandar kat AS tu selalu la... tempat aku duk main bowling dan sopping2...


Masa nak balik tadi... sempat jugak kak Azie kirimkan buah-buahan utan.... Alhamdulillah... murah betul rezeki hari ni... berkat hari jumaat!


5 comments:

teamtact said...

salam rekreasi....

Jangan lupa doa makan

Eida said...

teamtact

sentiasa ingat dlm hati...

13may said...

adess....tgk gambaq terus kena gestrik...

gua tgh lapaq nih...hehhe

Mohd Kamal said...

Nak jual pantun 2 kerat la;
Buah rambutan nasi beriani,
Jom lepak kat "Tengok Sana Sini"
Sila jawab!!

Eida said...

13may
haa.. memang sedap!

mohd kamal
saya beli yer...
Anak gagak main api,
la ni jugak saya pi,

Boleh ker?