ShoutMix chat widget

Thursday

Hujan lebat dan Maggi goreng

Tadi aku baru mengeluh pasal panas... pukul 2 tadi, hujan turun dgan lebat... fuh lega... rasa segar dan nyaman.... tak payah nak susah2 siram pokok..... Alhamdulillah....




Tapi time hujan ni .. rasa nak makan maggi goreng.... malas nak singgah kedai mamak, baik goreng sendiri... bukan nyer susah pun... rebus maggi.. lepas tu campak dalam kuali dan pecah sebijik telur... kacau2 sikit...Ha! 3 minit dah siap... makan panas2, sedap ni...







Perkena dengan teh tarik.... punya la panjang aku tarik.. melimpah2 buih dier... baru puas hati... Ha..ha.. jangan time cakap mulut duk berbuih... sudah la... buat malu.. eee.. geli-geleman...







Ni satu masalah lagi... tinggal 4 ulas ajer... tak de sapa nak makan... peti sejuk aku dah berbau nangka... sampai makanan lain pun dah bau nangka...



Aku memang tak gemar buah ni... buat kembong perut...







Seperti biasa... kalu aku duk makan... mesti ada binatang ni... duk buat muka kesian kat bawah meja...


Nasib baik dia tak makan buah nangka... kalu tak, dah lama aku bagi....




2 comments:

13may said...

adesss...inesen sungguh muka kucing tuh :D

Eida said...

13may
he..he..
betul tu...
shah rukh khan pun kalah!