ShoutMix chat widget

Thursday

Panas dan Letih

Dalam minggu ni, cuaca memang panas.... walaupun kadang2 nampak gelap macam nak hujan.... tapi tak jadi hujan... waktu malam memang panas, angin kipas rasa panas aje... pasang aircond baru ok!



Cuaca macam ni, memang mudah kena sakit kepala... dalam minggu ni dah 2 kali aku kena... mana tak nyer...



Dalam bilik sejuk.. diluar panas... perubahan suhu mendadak! Memang seksa!



Bukan aku sorang saja yang rasa panas semacam... cepat letih, lesu dan mengantuk!



Mamat ni pun sama jugak... time aku sampai kat umah.. aku tengok dia dah terlentang kat atas tilam... tak sedar pun yang tuan dia dah balik... tidur lena betul!



Tengok gaya macam manusia aje....














Kalau tak upload gambar dia, memang tak leh... tak dapat menahan kegeraman aku... sebab nyer aku suka sangat dengan kucing...



Tak kira kucing jiran ke, kat kedai ke atau mana2 tempat yang ada kucing... janji bukan kucing kurap... takut berjangkit!

3 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam, bela kucing ni murah rezeki dik

13may said...

jeles betoi tengok dia tido...

hahha hahha :D

Eida said...

kak rose
memang betul tu...

13may
memang itu keja dia hari2.
tidur memanjang...