ShoutMix chat widget

Sunday

Malas sahur laaa

Semalam memang aku tak bangun sahur... malas sangat... sebab tidur pun dah lewat.... sibuk layan citer Small Soldier's... pada hal dah tengok banyak kali... habis citer dah pukul 2.30 pg...


Alang-alang dah lewat... sahur terus jer.. malas nak kena bangun pulak pukul 4.30 pg... wehhh tak sanggup.. ngantuk gilerrr...


Rasa nak makan roti bakar jerr... so aku pun pi la duk bakar roti tengah pagi buta.... bakar pakai oven.. rasa macam duk bakar biskuit raya pulak! Tak lama la tu...


Punya la bersemangat bakar roti.. sampai tangan pun aku bakar sekali.... mak oii.. sakit penih gilos.. ada bau lagi... sekarang ni dah nampak parut melepuh warna hitam sebesar 5 c... memang cantik!


Dah siap bakar.. makan cicah ngan sup campbell mushroom... emm walahhhhhh.. hidangan yang simple dan sedap...


Sedap sangat sup tu... sebab banyak MSG kat dalam tu... rasa sedap hingga sampai ke otak!





Aku peminat no 1 MSG.. kalu tak caya .. tengokk... apa ada dalam almari kabinet aku... wakil kabinet dari kawasan masing-masing!



Suka nak hirup kuah sajer... mee dier selalu aku humban dalam tong....

10 comments:

Mohd Kamal said...

rugi ooo x bangun sahur!! siang nnti mula rasa nyesal sbb x bangun..

p/s: biasa minum milo je time sahur..

Putri Mie said...

jgn malash2!
eee.. xsuke megiiii...

Eida said...

mohd kamal
rugi tak dapat pahala sahur!

putrie mie
tapi sayer suka malash..
tak dpt nak nolong ekk!

A t i Q a h said...

Huih. Siap ada fries lagi tuh. Western sungguh sahur anda. Hehe.

Mohd Kamal said...

sahur megi lagik ker?? sesuai uk org yg bangun dekat2 nk abis waktu..

SHIMI said...

Sedapnya walaupun roti bakar + mushroom soup je. Maggi tuh boleh minta sebungkus

pearlEJ said...

wahh mmg betul2 peminat maggi nih.... ehehehe... boleh jadi duta maggi laa kalau mcm tu yang... :D

ezo said...

MSG rasa cmne ek?
sedap2 lemak2 masam manis ka?

syam said...

hahhahaa...
makan sahur pun susah ka?

Eida said...

atiqah
kadang2 tu rasa nak
jadi cam omputih gak :)

mohd kamal
betul tu.. untuk kes kecemasan.
kalu selalu.. muntahhh

shimi
kalu kapar dan malas.. roti kosong pun sedap...
nak.. nanti bagi alamat!

pearlEj
hehehe.. bukan setakat duta.
kalau boleh nak jadi ratu maggi gak.

ezo
fuh.. tak dapat digambarkan..
masam-masam manis kut...

syam
sebab malas melampau..
kalu makan mata duk pejam!