ShoutMix chat widget

Friday

Letih maa

Aku letih.. dier pu pun letih jugak.. tengok muka macam nak makan tuan jerr...

Aku posa.. dier dah makan 3 kali.. tapi letih dier mengalahkan aku... bapok la pemalas kucing ni..





Aku bosan... dier pun buat muka bosan.. melebih-lebih pulak..




Tidur nak tempat empuk... pilih punya pilih.. last- last atas perut aku jugak dier landing..

Best perut tuan dier leper dah tu ada bunyi lagu keroncong didalam nyer... nafas pulak semput-semput.. lagi rasa asyikkk ..




Kucing ini, muka nyer semakin buruk.. mungkin dah masuk alam tua...

Menu malam ni nasi ayam... yang akan dibikin sendiri.... ini sudah bagoss... rajin betul aku.. sejak bulan puasa ni...

Maka kucing ni sedang menunggu habuan nyerr...

4 comments:

Mohd Kamal said...

keke.. kucing tu pun bosan nengok tuan dier. aku plak bulan pose ni cepat plak letih.. nak publish n3 baru pun xde feel!!!

sweethOneY said...

hihi
boleh npk ke muke makin burok?

ezo said...

comey nye la kucing tu posing..
:D

Eida said...

mohd kamal
bosan pun dier kena ghadap muka tuan dier... kalu tak nanti kena posa gak.
Biasa la penyakit dibulan posa!

sweethoney
Dah ada banyak parut jerawat...
dan jugak garis2 penuaan!

ezo
yupp... dier ni dulu nak masuk top model... tapi sy tak kasi!