ShoutMix chat widget

Wednesday

Ronda Metro

Semalam pergi ke Metro kajang, saja jalan-jalan... dah lama tak pi situ. Waktu malam okey sikit, senang dapat parking tak sesak sangat.



Ingat nak tengok wayang kat situ, citer susuk... tapi tak sempat pulak. Alamat nyer, download sajer lah!



Ada pulak sale kat bawah tu.. ramai jugak orang... untuk selamatkan poket, tak berani nak turun.. tengok dari atas, gelagat-gelagat manusia yang giat bersopping.






Lepas tu masuk kedai komputer.... sungguh frust sesangat bila tengok ada sale notebook Compaq Presario skrin 15" harga dier 1899 ingit siap dapat free printer!



Cover berkilat dan licin..Sungguh cantik dan aku tergoda!




Makan hati aku mana tak nyer aku baru beli Compaq Presario c770TU bulan mei, harga lebih kurang ajer tapi yang tak best nyer cover dier tak berkilat.. tak suka sebab bila pegang, nampak kesan jari berminyak kat cover dier. Buruk betul!









Kalau ikut kan hati, rasa-rasa nyer macam nak beli jer... tapi nak buat apa banyak-banyak.. dah tak terpakai pulak! Membazir la pulak. Kalu tred in, berapa la sangat... dah rugi pulak!



Memang tak bernasib baik! Aku balik dari metro dengan hati yang sedikit terkilan!

3 comments:

mkaw77 said...

ok la tu..org kat sini pakai PC 2nd hand jer tau...

mkaw77 said...

Belum lagi ilang panas dapat "Creative Blogger" award..sekali lagi pencalonan peminat2 awak dapat lagi. Sila claim award awak kt sini

Isdaniya said...

mohd kamal
heheheee.. yer ke!

terima kasih berbanyak...bertuah nyer saya dapat lagi award!