ShoutMix chat widget

Saturday

Mengecat Tembok

Petang tadi.. pukul 6, dimintak tolong mengecat tembok rumah yang sudah berkulat. Tak sanggup mata memandang... Sebagai upah nyer.. akan dibelanja makan KFC... order berapa banyak pun tak kisah... janji kena siap cat tembok tu, petang ni jugak!


Bila dengar je KFC.... Yes boss, beresss!


Warna pilihan kali ini, ialah warna coklat. Kenapa warna coklat? Sebab tuan yang membeli nyer suka makan coklat dan aiskrim... maka coklat lah tembok tu! Kalau aku yang beli maka hitam lah tembok tu! Sebab nyer aku suka warna hitam.




Mesti ada yang mengeleng kepala melihat berus ni... tak tahu sama ada mengecat atau memberus atau menyental... Hehehe... janji siap pada masa yang ditetapkan dan hasil nyer bagoss!




Fuh letih jugak keja mengecat ni... dekat magrib baru siap! Lepas tu kena kemas pulak, bersihkan tempat yang comot...


Nun jauh aku terdengar suara yang sayup2 mengokok memanggil aku menjamah nyer.... ye la ... aku datang ni.....

3 comments:

Mohd Kamal said...

Sama la..kalau ada upah laju jer..!

13may said...

hehhe hehhe....

upah tu ada package tapau balik umah sekali ker???

hehhe hehhe

Eida said...

mohd kamal
sangat setuju

13may
hehehee..
jangan tamak... nanti rugi..