ShoutMix chat widget

Friday

Akibat nyer

Ni lah akibat nyer kalu banyak duk makan kepala ikan... tengah hari duk membuta.. sampai terngangga mulut.. bapak la busuk..


Masa ni la aku nak nyakat dia... kalu jaga bukan main sombong... silap usik mau digiget nyer tangan aku... garang siket sejak dua menjak ni... duk mabuk kepayang... kehulu-kehilir mencari mangsa.... biasa la nak tut tuuuuuuuu...








Blog aku dah jadi macam blog kucing la pulak... lantak la... kalu aku letak gambaq muka aku... ada pulak yang termuntah pulak!


Semalam aku punya marah kat si punai ni... nak memancut kat bilik stor.. mahu kena kejar ngan batang penyapu... sayang tak sayang... kalu buat hal siap! Getak je.. aku tak la zalim, sampai nak belasah ngan penyapu.. berdosa tau! Nanti kena makan sumpah dek kucing!

5 comments:

13may said...

nama dia punai ker???

hahha hahha...lawak giler :D

Eida said...

13may
heheheee
tak lah..
biasa la time marah..
main panggil je!

13may said...

tapi sempoi gak nama punai tuh...hehhe

eh! tu jantan kan??? mesti galak giler...hehhe hehhe

Eida said...

13may
yep. jantan!
playboy nom 1, suka merosakkan
anak dara org!

Mohd Kamal said...

bior le kat dier.. skrg ni kan musim dier tut..tuuutt...!!