ShoutMix chat widget

Friday

Kasut atau kacang?

Malam semalam.. aku ke Jusco Balakong..
Nak beli kasut!
Kasut yang paling selesa dipakai..
Tak kisah la..
Kalau paras ghupa dier paling buruk..

Memang banyak kedai kasut kat situ..
Boleh buat pemilihan dan perbandingan harga..
Nak yang berjenama atau tak berjenama..
Yang mahal atau yang murah..
Yang cantik atau yang buruk..
Yang tinggi atau yang flat...
Yang seksa atau yang selesa...
Mana yang korang nak semua ada..




Dan kombinasi pilihan aku adalah...
Yang berjenama BATA, iaitu Marie Claire..
Yang murah, sebab ada diskaun 50% so harga dier hanya rm24.50..
Yang buruk, sebab nampak macam bijik kacang..
Yang flat, walaupun aku menyampah dengan kasut jenis ni!
Yang selesa, sesungguhnya ianya amatlah selesa...
Mungkin jari-jari kaki aku tersenyum bila aku memakai kasut ini..

Aku beli kasut ini...
Kerana ingin melakukan aktiviti baru dihujung minggu..
Adakah ianya..
Yoga... berkaki ayam daaa... sudah diharamkan!
Kung Fu... macam sesuai...
Tai Chi... mungkin kut..
Apa-apa pun.. aku tak sabar...nak melakukan aktiviti baru itu..
Fuh... berdebar-debar!

12 comments:

♥.misz luna.™ said...

huhu...ape kah xtvt itu ek?

:p

etomyam said...

macam kasut senamrobik jer nih....waah, steady

~Eila @ Along~ said...

eida..eila pun suke kasut ballerina ni..mmg comfy kan...

myzatulHanim said...

ape lah agaknye xtvt 2..
cam gempak je..
huhu:)

Mohd Kamal said...

kasut nk pi menebas kot!!
tpi betul la mcm kacang..

eriey said...

hehe lucu la..kasut mcm kacang..tp mmg selesa tul pkai yg xde tumit nih..bebas berjln...hehe aktiviti yg senang bjln la tuuu..ahaks

@LiYaNNuaR said...

nak bjogging kah?? hikhikhik..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

poco2?

sweethOneY said...

comel la kasut tuu
mna de buruk mcm kacang..isk :P

Rashid said...

salam eida,

Biar murah asalkan selesa pakainya.

ee aktiviti apa nak buat tu? suspen jer.. bagitaulah.

Eita said...

suka la kasut ni sedapkan pakai heee

MieAmor♥ said...

iskh! kasot gni ler yg slalo daku pkai..
mmg menjadi pilihn ati ku..
sampai ati ckp mcm kacang!!!
bak cni la! :D