ShoutMix chat widget

Friday

Ingin berjimat?

Kalau ingin berjimat... ikut macam mereka ni... bijak tul... dan lawak jugak... mau jer aku gelak.. tapi macam kesian jugak..

Macam-macam ghupa ada... Yang pasti jimat... minyak tak payah taruk.. tak payah hantar pi servis .... sendiri boleh bikin...

Hahaha.. baju pun tak yah pakai.. main selepang jer... kepala siap ada jambul...



Laju betul.. mat rempit pun kalah... tapi time turun bukit la... time naik bukit.. motor pulak tunggang depa... kah kah kah.. bijakan...



Kalau jatuh pecah kepala... sendiri mau ingat la..

6 comments:

aKula said...

w0www... pakai beskal nie p0ng ade kene servis gak nihhh.. hahahaaaa sevis lutut, kaki n 1 badan.. hahaha kene tuang air kat tekak c0z gantikan minyak kat enjen...

13may said...

whoaa...kayu mahai tau...hehhe hehhe

aju said...

kahkahkah...terigt flinstone...siap ada brek lagi tuh kan...kat last pic....bro yg depan tuh...aduh geli hati nengoknya...

ezo said...

haha ~

kalau nak jalan jauh agak agak tak putus kaki nak ngayuh

adoyai

su said...

wakakakaka!laju gilosss diorg naik mende alah tuh! hahahaha

Rashid said...

hehe saya ketawa je bila lihat motorsikal cam tu... ada-ada je idea kreatif ni. Berapa harga satu? mau beli buat hiasan. hehe