ShoutMix chat widget

Thursday

Sama ke?

Gambar ghimau aku.. sama.. kan.. tu keturunan dier la...

Kebetulan pulak.. aku sibuk duk melayan blog... dier pulak sibuk duk menyentel...

Sapa yang tak geram kalu macam ni..

Tapi lepas raya ni... si ghimau ni sakit mata... berair dan bertaik jer mata dier.. kesian..

Akibat duk skodeng anak dara orang... nget.. nget.. ngettt..




11 comments:

ezo said...

ciannya ghimau tu sakit mata..
dah ok ke sekarang ni?


tu la..siapa suruh skodeng anak dara orang...kan dah kena...
sib baik tak tumbuh ketumbit...
hahahaha...

RieNa.YuMi said...

chummel olkes....yumi teringin nak bele ghimau nih juge...tapi susah coz akak tak suke ghimau...

nnt lah dah pindah umah sendiri baru leh bele sekor....

en_me said...

salam pagi jumaat akak eida itteww..

Ungku Nor said...

gambor no3 tu ghimau cam terkujat je, ngko sergah dia eh?

[S]itie [B][U]m [B][U]m said...

auw...kucing!! ct suke..ct suke..

sam said...

Banyak2 binatang.. kenapa binatang itu yg menjadi pilihamu.. Aummmm. He2..

Eida said...

ezo
emm.. sekarang ni, mata dier dah ok sikit..

sweethOneY said...

ngeh2
mmg nak sama laa
hik3..
adek badek tu :P

pearlEJ said...

ehh ehh... lebih kurang sama ler yang... hihihi...

sian dia sakit mata... mebe sbb cuaca sekarang ko kan yang, kalau tak hujan tu, mmg panas sgt2...

*secret said...

encemnye rimau tuh...
wahhhh
nak pegang boleh tak?
kem salam kat die eah..
geram tengok die..
macho sungguh!

aaapit said...

comeinyaygkalerputihtu,ktkedaimanaek?