ShoutMix chat widget

Wednesday

Muka-muka baru

Haaa... ini dia muka-muka baru.. belakang rumah aku...



Bertaik mata pulak ngko ni...



Yang ni pulak.. tengah duk beringus idung... selsema... Aku pun tengah selsema jugak...musim selsema kut sekarang ni...



Jangan salah sangka... aku tidak mencekik kucing ini... tetiba jer dier keluarkan lidahnya... mungkin tak suka aku ambik gambar dier kut! Huh.. aku peduli apa... sapa suruh mai kat umah aku.. kan dah kena..





Mereka ini akan menjadi peminat setia aku.... time aku sibuk duk siang ayam atau ikan.... masing-masing duk buat muka kesian... mata sedikit kuyup... kemudian ngan aksi pejam celik yang akan meningkatkan tahap kesian.... meow.. meow... meow...

Muka kurang comel.... nampak macam muka musang pulut... kerana mempunyai bentukmuka panjang... malang bagi seekor kucing....

8 comments:

Ungku Nor said...

sadis sungguh muka sekor-sekor tu..hehehe

mira zin said...

kuucinnnngg....haha,dah kata hantu kucing..kucing mana2 mira excited..meowmeowmeow...

sweethOneY said...

ko suka kucinggg ek??
sakan melayan :D

Mohd Kamal said...

part yg x best bila bela kucing, time dia 'melabur' merata. bole pitam bau haruman dier..

aaapit said...

antar aa p klinik..then bagi replacement milk kalo kecik lg..skrang nih ada pasir yg kalo kucing kecing or berak kt situ jd ketul2..senang nk buang..yg plng interesting..ada bau epal,limau,tk busuk aa lu pnya umah nnti..

Rashid said...

Bagusnya eida ni. Peminat kucing ya. Orang yang suka kucing ni adalah mereka yang ada rasa kasih sayang. Kucing hanya suka dekati orang yang penyayang jer.. dia tak suka dekati orang yang panas baran. Kucing memang tau buat pilihan ...

~Eila @ Along~ said...

eiiii..kucingg..sukenyaaaaa nak bela..tp hubby alah kucing plak..sabar je la...suke kucing2 kampung niii..

ezo said...

kucing adalah menatang yang sangat comey..