ShoutMix chat widget

Tuesday

Sungguh mengoda

Semalam... aku telah berjaya melepaskan kempunan... kempunan disiang hari, nak makan burger.. yang pasti bukan sebarang burger... jauh sekali burger Ramli mat-mat gitar tong...

Tapi yang iniii.. burger mcD aka Double Cheese Burger.... cissss sungguh mengada-gadakan... nasib baik bukan burger King, kalu tak susah tul nak cari...


Sapa la yang tak tergoda, kalu macam ni ghupa dier.. melampau-lampau cheese dier... kan dah comot!




Memang mengoda batin... sehinggakan makhluk kat bawah ni pun, terbeliak bijik mata silap haribulan boleh juling... mula la tu duk menelan ayaq lioq..




Memang sedappp... gigitan pertama... ngaummmm.... luas nyer mulut, macam mulut harimau... sapa yang makan ni... tuan ke kucing? Harimau makan lol...





Godaan terlalu kuat kan... nafsu pun dah menguasai diri... kini, makhluk comel ni dah hilang sabar... maka tangan pun dihulur... aikk, mau mintak maaf kaa... raya belum lagi..





Wokey-wokey.. sabar sikit... jaga sikit perangai tu.. kan ada yang kena lempang... Nahh... ambik bau ni.. tak de nak kongsi-kongsi... mulut engko busuk.. tolong hormat sikit kat tuan engko...





Maka manusia yang rakus ni pun meneruskan kerangkusan nyer... haa... gigitan kedua pun menyusuli... hebatkan, dah tinggal separuh.. ni mulut saiz xxl ker? (Adusss.. terkehel mulut aku duk ngaga luas-luas)





Lagi sekali aku pandang lagi kat bawah... haaa mata makhluk ni, dah berkaca... nak nanggis la tu, mintak kesian..... Perasaan nyer sungguh terharu bila tengok burger ditangan sudah hampir separuh... tapi dier belum merasa lagi... hanya bau menyusuk ke perut!


tak tipu.. betul kan?

Kesudahan nyer bagaimana... dapatkah makhluk ni merasa?

Entri yang sangat mengoda ini bukanlah bertujuan mengoda sesiapa... tetapi sekadar menceritakan, bagaimana tuan empunya burger menikmati kelazatan Cheese Burger... Kalu sudah tergoda, malam nanti pergi lah cari... tapi jangan tersilap cari...

15 comments:

Cek Yot said...

woi eida...sangat menggoncang perot aku

Ungku Nor said...

arini akak masak asam pedas daging tetel..best woooo..
*tetap tanak kalah gak ;p*

Eida said...

cek yot
haa.. jgn sampai tercabut perut pulak yer..

ungku nor
asam pedas tu memang feberet.. daging tetel tu apo kebenda?
*Ye laaa akak menang ;p*

13may said...

silap time la mai masuk blog hang :D

mentholated said...

Alahmak...

pearlEJ said...

erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! burger n daging tu tak heran okeh, tapi tang cheeseeeeeeeeeeeeee tu ya amponnnnnnnnnn.... perut dok berbunyik nihh haa... uhukk...

sian laa tengok muka kucing tu.. adehhh....

Eida said...

13may
haa tu laa.. hang langkah kaki kiri..

mentholated
hi. tq coz singgah sini.

pearlej
tergoda nooo.. kat cheese tu.. coz kuning sangat!

myzatulHanim said...

arrghh..
double cheese!
my fav!

ezo said...

entry ni sangat besh..
menggelikan bulu kaki..
hehehe..

berkaca2 je mata makhluk comel tu..
macam mengerti kesedapan dabel cisburger itu..

cheese gile banyak..
memang puas ati la makan kan?
xpe, aritu ezo dah telan pun so puas hati dah..
:D

Eida said...

myzatulhanim
ha ha ha.. tergoda kan.. sama la feberet jugak

ezo
haa.. makhluk tu tak leh nampak tuan dier makan apa pun.. semua nak kongsi..
ya.. betul, byk giler.. kalu sikit.. teruk la sibadut tu kena belasah.. bakar idup2

moralle said...

sungguh lah menggoda itu cheese burger, nak cari lah for buka :)

ezo said...

haha..
mesti la dia nak kongsi,
sharing is caring kan..
hehe..

ye, jom belasah ramai2 kalau cheese sikit..
sebelum bakar kite simbah asid dulu..
hahaha..

kijam3..

sweethOneY said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
mmg menggoda lor
ciss..tetibe plak nk mkn double cheese burger..hahaha
eee..btol la, mata tucin tu cam berkace2 kan

green apple said...

over ok cheese dia.

mira zin said...

waaa..ni yg terasa nak makan mcD..*xpe2.balik umah esok akanku singgah mcd*