ShoutMix chat widget

Saturday

Nokia Supernova 7610

Cantik betulll... memang very super... first time tengok, aku dah jatuh berkenan dengan si nokia supernova 7610... kalau dapat pakai ni.. mesti aku rasa macam superwomen giteuwww...

Supernova 7610 ni, baru lagi... dan aku tak tahu berapa harga nyer... mesti mohall!

Reka bentuk jenis slide, tidak bersegi dan nipis. Ada Xpress-On covers pelbagai set pilihan warna.

Kamera 3.2 megapixel dgan dual LED flash dan 8x digital zoom. Boleh FM-radio, MP3 player dan banyak cikadak lagi...




Dah lama dah... aku nak tukar handset baru... tapi tak de yang berkenan.... masih setia dgan nokia 1100... ..yang mungkin budak sekolah pun tak pakai jenis ni..... sudah ketinggalan zaman...

Tapi aku suka kerna ia tahan lasak... dah berpuluh kali jatuh... masih okey.... lagi pun tak de orang yang berminat nak curi, ketika berasak2 naik komuter atau bas...


Memang nak beli.. tapi kena tunggu dulu.. biar harga dia menurut sikit!

No comments: