ShoutMix chat widget

Wednesday

Layan Citer

Malam ni, tak keluar, duduk umah je.... makan aper yang ader je.... sambil rehat tu boleh jugak layan citer. Tengok citer Sidney White lakonan Amanda Bynes. Citer 2007.





Sebenar nyer dah tengok dah citer ni... tapi layan lagi lah. Best tak boring. Kelakar tengok lakonan Amanda Bynes, memang sesuai watak tu ngan die! Seronok tengok cara dier cakap, laju jer, ngan memek muka yang kelakar selamber. Muka dier tak la cun sangat kalu nak dibandingkan ngan atress lain, tapi okey la... tak sakit mata!


Mula kenal dan suker tengok lakonan dier, dalam citer She The Man. Watak dier dalam kedua-dua citer ni, lebih kurang sama jer. Gadis remaja yang ala tomboy, kelakar, mulut murai, cakap laju dan berkenyakinan pada diri sendiri!




Citer yang tak payah fikir, senyum kambing sorang-sorang bila tengok. Perasan la tu!
Ending yang mengembirakan.

4 comments:

13may said...

bila nak tengok citer dua org nih???
hehhe ;)

Mohd Kamal said...

hehe.. kena tag!! mai kt tengok sana sini!!

Kujie said...

She The Man tu bestttttt....

Kudu said...

gua dah layan 2 2 cite ni... mmg best.... hahahhahahahahaha lama dah layan cite ni... hikhik