ShoutMix chat widget

Sunday

Hari Minggu

Hari ni, tak ada apa2 program nak buat dan tak kemana.... ke pasar malam sahaja.... nak tengok tv pun memang membosankan... tak ada rancangan yang menarik! Tengok dvd movie... haaa jemu jugak... dah selalu sangat! Berkaroke... haha... sorry la... aku tak pandai menyanyi.... nanti satu taman komplain... sakit kepala hotak dengar suara sumbang aku....


Maka seharian aku duk berinternet... baca politik sana sini... blog sana sinun... last2 terjumpa blog saipul jambu... rasa nak muntah... bapak la tebal muka dia setebal buntut dia.... memang tak le pakai, duk menipu dan fitnah! Haa... pegi mamposs saja la...


Last2 aku sibukkan diri dengan duk mengemas umah... umah digital... blog la tu! Letak gambar artis popular yang baru di edit, kat atas dan bawah... saja nak meriahkan lagi blog kelingan aku!





Hasil nyer.. teng.. teng..tengggg...

No comments: