ShoutMix chat widget

Tuesday

R & R Gambang

Singgah makan kat R & R Gambang.... jangan silap sebut yer... gambang bukan gampang!


Okey kat sini, tempat bersih dan tak de lalat...
Ada banyak pilihan makanan...


Oleh sebab masih kemaruk lagi dengan sup tulang kat kuantan.... maka aku pun order sup tulang... biaq pusing sikit kepala....


Fuh sedap jugak... terasa ada kickkk... Alhamdulillah....




Ni.. aku intai dari pinggan dia orang....
Ooo .. makan masak lemak udangg yer... ni pun kegemaran aku...





Ikan kembong percik.... sungguh kembongg....




Kebetulan kat situ ada jual buku... penjualan stok lama dan baru...
Aku beli komik gila2... keluaran tahun lepas... singgit satu... boleh layan giler nanti...
dan juga novel2 lelama ni.... 2 inggit je.... aku main ambik je... yang penting aku belum baca lagi...



No comments: