ShoutMix chat widget

Monday

Pantai Teluk Cempedak

Pukul 4 ptg, aku sekeluarga ke PTC.... cuaca agak redup... memang sesuai untuk mandi laut...
Ramai betul orang kat sini... bersantai dengan family masing2....


Aku tidak mandi bersama... aku lebih suka bersantai dipasir dan sambil itu boleh aku snap gambar..... tengok dia orang yang sedang enjoy giler mandi laut....








Aku agak terkilan... bila tengok sikap masyarakat kita.... tengok air kat sini, punya la... hitam... bapak la busuk, macam air limbah...


Air dari longkang, disalur ke sungai dan seterusnya... ke laut.... alamatnya tak lama... la tu..
Pada pandangan aku... masa aku datang, 10 tahun lepas.... laut kat sini nampak cantik sangat... tapi kini macam kureng aje...








Hampir pukul 7.00 mlm, kita orang pun, berkemas pulang....
Kalau panjang umur dan murah rezeki... nanti boleh datang lagi...




No comments: