ShoutMix chat widget

Wednesday

Kitty kitty

Seronok main dengan 3 ekor ni... comel betul...


Petang2 suka tidur blakang umah.... tidur menghimpit2...






Bila kena usik... baru bukak mata..... kesian mengantuk sangat.... tapi aku tak kira.. nak main jugak ...gerammm..


Mak.. oiii.. bru bijik mata.. ni memang sah keturunan omputih....







Main atas buaian... bila buaian berayun... ha..ha... cuwak giler.. asyik duk panjat... nak pi mana pun tak tahu..






Aku ada tengok photo dlm tranungkite.... ada sekor awet cina, mula2 dia tengok anak kucing dan belai2 penuuh kasihan.... lepas tu... memang tak sangka... dia letak anak kucing tu dan pijak kepala sampai pecah bederai kepala otak.... pakai high heels yang tajam.. tembus bijik mata... fuhh.. sadis gilerr...


Manusia berhati setan iblis.... aku yang tengok pulak rasa tak tergamak nak tengok lama2...
lepas tu seharian... duk teringat pasal gambar tu....


Kucing ni.. binatang yang untuk dimanja2kan .... bukan untuk dizalimi!

1 comment:

sweethOneY said...

comel gilew yang putih tu...