ShoutMix chat widget

Wednesday

Ke Balakong

Petang tadi, sempat juga ke Balakong, beli barang Avon... lama betul menunggu nak order barang... mana tak nyer.. tunggu dua orang keling... nak order tu.. nak order ni.. banyak cikadak... senarai la dulu barang yang nak beli... ni duk terhegeh2 kat kaunter! Last2 tak cukup duit.. tak cukup bajet.. tu la tamak sangat... dah depa selesai baru aku dapat order!


Ni aku beli cream anti penuaan... yang best dapat free jam tangan... kebetulan pulak, jam tangan aku dah lama osak, tak terbeli baru... jadi la ni dah tak payah beli jam.. pakai jam free je!





Lepas tu, aku masuk KFC., yang kebetulan depan tu saja... amboi... sedapppp nyer.. Alhamdulillah.. yang best tu dah tak masim... dua minggu lepas, aku ada komplain kat box tu... yang ayam dia masim sangat... boleh mati tau makan, masim2 ni!


No comments: