ShoutMix chat widget

Friday

Hotel Jelai Temerloh

Tadi bertolak dari umah pukul 4.30 ptg.... sampai Temerloh pukul 6.30 ptg... terus cari hotel bajet... tapi kira okey kalau ambil bilik yang paling besar.. berbaloi jugak.


Aku check in kat hotel Jelai, hotel ni nampak macam baru rasmi je... ada banyak bunga kat pintu masuk! Yang bestnya ada internet... memang berbaloi aku bawak notebook!


Sambil berinternet... aku layan cite The return of Mummies tv3 ... astro pun ada jugak.. tapi cite tak best! Rugi kalau tak pasang tv... dah bayar... so kena la layan, walaupun sebelah mata!


Makan malam tadi.. aku makan kat medan tepi sungai pahang... boleh la... makan tomyam... tapi tak best sangat kat sini... banyak kedai dah tutup! Biasa la pekan kecik... siang sibuk.. malam sunyi je...

Besok kena bangun awal... nak teruskan pejalanan ke Kuantan pulak!



1 comment:

Anonymous said...

terima kasih sbb upload gambar hotel ni. nnt aku nk g senang. yg book kan hotel pun org temerloh.